- Бренд:
- Артикул:50196135
- 999
- Витримка:6 років
- Країна:Шотландія
- Обсяг:0,7
- Тип віскі:Купажований
ВіскіBlack & WhiteВіскі - легендарний шотландський віскі, створений з купажу односолодового і зернового віскі (частка якого становить не менше 60-65%). Вперше випущений в 1884 році, він дуже швидко завоював світову популярність, принісши вічну славу у світі міцних віскімузьких віскі напоїв своєму творцю - Джеймсу Бьюкенен. Саме ця людина зуміла ВіскірозкрутитиВіскі марку ВіскіBlack & WhiteВіскі до культових масштабів. Все почалося задовго до 1884 року, з того, що Джеймс Бьюкенен переїхав жити до Лондона, все ще продовжуючи свій бізнес у Глазго — вирощування та продаж зернових культур. У новому для себе місті він влаштувався на роботу агентом зі збуту віскі у фірму Віскі Charles Mackinlay & Co Віскі. Його перші кроки в самостійному купажуванні - це легкий напій без кольору та особливо виразно запаху, створений із суміші зернового та односолодового віскі. При цьому Джеймс зумів налагодити постачання цього продукту до бару Палати громад і до всіх театральних закладів Лондона. Пляшка на той момент була оформлена дуже стримано - біле тло і надрукована на ній чорними літерами назва Віскі. Але споживачі називали його між собою не інакше як Віскі Black & White. Таке бачення громадськості сприяло зміні назви продукту. Більше того, Джеймс Бьюкенен на основі цього вигадав візитну картку для свого бренду — зображення двох нерозлучних і вкрай привабливих тер'єрів: білого (із заходу Хайлендса) та чорного (з Абердіна). Джеймс Бьюкенен розгорнув шикарну на той час рекламну кампанію. Поставляли напій тільки на замовлення і доставляли його у чудових диліжансах з кіньми у біло-чорних попонах. Така яскрава традиція проіснувала до 1936 року. Раніше, в 1915 році, компанія ВіскіBlack & WhiteВіскі встигла з'єднатися з фірмою ВіскіDewarВіскі. Через десять років вони стали частиною корпорації Distillers Company. Сьогодні бренд належить компанії ВіскіDiageoВіскі. Diageo - велика компанія, що об'єднує під своїм керівництвом багато провідних брендів в індустрії алкогольних напоїв. У їхньому активі — підкорення ринку більш ніж 180 держав по всьому світу, наявність понад 25 000 співробітників та представництва у 80 країнах. Їхній девіз, якому вони невпинно йдуть у всій своїй діяльності, — Віскі. Святкування життя щодня, скрізь Віскі.
Ще не було питань.